30 Ekim 2019 Çarşamba

SÖYLEYEREK ÖĞRENELİMM


AMAÇ
Dinlediklerini, izlediklerini çeşitli yollarla ifade eder. (dil gelişimiyle ilgili kazanımı veririz. Şarkı sonunda çocuktan tekrarını isteyerek veya çevredeki benzer şekillerdeki materyalleri bulmalarını isteyerek geri dönütler almamız mümkündür.)
Müzik ve ritm eşliğinde hareket eder.(motor gelişim kazanım ve göstergelerine uygun olarak şarkının ritmine göre tempo tutabilir, el çırpabilir.)
Olay ve durumlara dikkatini verir, odaklanır.Hareketler bu amaçla dikkat çekici olmalıdır.
YÖNERGE
Çocuklara etraftaki geometrik şekillerin varlığını daha iyi anlatmak için işitsel ve görsel yola başvurduk ve çocuğa' Şimdi sizlerle bir şarkı paylaşıyorum hem dinleyip hem de el çırparak bana eşlik eder misiniz?' diyerek etkileşimli olarak çocuğa kazanımları veririz.


Bu haftaki dersimiz için matematik anlatan bir çocuk şarkısı hazırladık. bu şarkıyla beraber çocuk hem izler, hem işitir hem de eşlik eder. Aynı zamanda şekillerle günlük hayatı bağdaştırması açısından materyaller günlük eşyalar olarak seçildi.( kare kutu,yuvarlak tabak,üçgen örtü)
Şarkımız: https://www.izlesene.com/video/pepeenin-sekilleri/7737543  esinlenerek videomuzu çektik.

1 yorum:

  1. Şarkıdaki geometrik şekilleri günlük yaşam deneyimleriyle pekiştirmeniz çok güzel olmuş uzunluğunda da beni rahatsız eden bir durum olmadı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

GÖZLEM 5

                                                                        GÖZLEM 5 RAKAMI EŞLEŞTİR, SAYIYI OLUŞTUR ETKİNLİK PLANI ...