13 Kasım 2019 Çarşamba

TEKNOLOJİ ÇAĞINDA DİJİTAL ÇOCUK

 AMAÇ VE KAZANIMLAR
Bu oyunu seçmemizdeki amacımız 36-72aylık çocukların bu oyunla birlikte rakam öğrenimini eğlenceli bir şekilde gerçekleştirmektir. Oyunda günlük yaşamla ilişkili nesneler ve aktiviteler ile  bu süreç kolaylaşıyor. Örneğin teknedeki bir ayıcık denizdeki balıkları üzerindeki rakamlara göre tutuyor. 7 rakamı veriliyorsa üzerinde 7 olan balıklar tutuluyor.
Oyunun içinde eşlemeyle birlikte basit toplama ve çıkarma işleminde bulunuyor. Çocuklara eşlemeyi ve basit işlemleri somut bir şekilde öğrettikten sonra oynayabilecek bir oyun olduğunu düşündük. Oyunun içinde rakamların üzerinden çocuğun dokunarak geçmesi de rakamların öğretiminde etkili bir yol olduğu için bu oyunu uygun bulduk. Renksiz olan hayvan figürlerinin üzerindeki rakamları Sırayla takip ederek boyar. Hem renkleri hem rakamların sırasını hem de hayvanları öğrenir. Çocuk gösterilen nesne kadar nesneyi belirtir. Bu da bilişsel gelişimini destekler ve nesneleri sayar kazanımının göstergesini yerine getirir.
TAVSİYE ETTİĞİMİZ DİJİTAL OYUNUMUZUN LİNKİNİ BURAYA BIRAKIYORUUUUZ:))




https://play.google.com/store/apps/details?id=com.edujoy.baby.numbers

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÖZLEM 5

                                                                        GÖZLEM 5 RAKAMI EŞLEŞTİR, SAYIYI OLUŞTUR ETKİNLİK PLANI ...